
- Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Udzielanie wyjaśnień w kwestiach podatkowych, powiązanych z prowadzoną książką przychodów i rozchodów,
- Weryfikacja poprawności dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz podatkowym,
- miesięczne rozliczanie podatkowe- wyliczanie podatku dochodowego
- wypełnianie rejestrów VAT oraz deklaracji
- Bieżące księgowanie dokumentów przychodowych i kosztowych w książce przychodów,
- Bieżące monitorowanie stanu rozliczeń z poszczególnymi kontrahentami,
- nformowanie klienta z wyprzedzeniem o rozrachunkach przeterminowanych oraz nierozliczonych,
- Uczestnictwo oraz reprezentowanie Klienta w kontrolach i postępowaniach podatkowych lub skarbowych,
- Kontakt z organami podatkowymi, przygotowywanie odpowiednich pism wyjaśniających,
- Sporządzanie planów amortyzacji oraz wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- Rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji.
Oferta prowadzenia książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu: